петак, 31. мај 2013.

BEIGE









Jos jedna haljina iz moje prve kolekcije inspirisane ruzama. Prvu ste mogli da vidite u OVOM postu, a drugu u OVOM. Ova haljina je prodata, ali postoji mogucnost izrade iste, u boji i kvalitetu materijala, prema vasoj zelji. Za sva pitanja u vezi ove, ali i prethodnih haljina, mozete mi se obratiti na mail: 
anainfashion@gmail.com

Na sajtu MODABLIC, mozete videti moj prvi intervju. 
Hvala divnoj Danieli sto je izrazila zelju da predstavi mene i moj rad svojim citaocima. :)

Na poslednje 2 slike nisam ja. To su slike sa revije

One more dress from my first collection inspired by roses. The first dress you saw in THIS POST and the second dress you saw in THIS POST.
Enquiries about dress: anainfashion@gmail.com

Dress: Ana Aleksic

32 коментара:

  1. Predivna haljina Ana, steta sto nisam poznavala tvoj rad kada sam se udavala... ovako sam nesto zeljela a nisam nalazila.... divna, divna, divna :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ivana! Mislim da bi izgledala predivno na tebi! :*

      Избриши
  2. Prelepa haljina i potpuno se slažem sa prvim komentarom ;)

    ОдговориИзбриши
  3. haljina je presavrsena!

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Lovely gown. :)
    Wanna follow each other,let me know. ♥

    xo,
    KC
    http://yourfashiontroubleshootingguide.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Hi sweety, your designs never fail to impress me, this is s exquisite, fit for a princess, you look beautiful.

    ОдговориИзбриши
  6. prelijepo. Poput princeze u ambijentu romantične venecije. Sviđa mi se i model i boja. Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  7. Divna haljina, zaista. Volim tu elegantnu jednostavnost, lepršavost i ženstvenost kojom odiše.

    ОдговориИзбриши
  8. Amazing pics..... Lovely dress!!!
    Would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepa haljina! Divna pozadina :)

    xo
    http://razzdazzle.blogspot.mx/

    ОдговориИзбриши