среда, 15. мај 2013.

MINT


Ovu suknju sam sasila prosle godine, jer nisam mogla da nadjem odgovarajucu, odnosno onakvu kakvu sam je ja zamislila. lli je bio problem naci odgovarajucu boju, ili je materijal bio jako los, ili je podsuknja bila kratka ili nije imala potrebnu sirinu... 
A bas ovako je trebalo da izgleda...  :)
Dok smo slikali ove fotografije padala je kisa... 
Ako malo bolje pogledate slike, videcete kapljice kise na slikama i po mom licu... :)

I designed this skirt last summer because i couldn't find appropriate mint skirt for me.
 I couldn't find the right color and the fabric was very bad, and the underskirt was short and did not have the necessary breadth ... 
And voila, this is the result! ... :)
It was raining while we took these photos...
If you look closely at pictures, you will see a rain drops on the pictures and in my face ... :)



 
Jacket: Bershka
T-shirt: H&M
Skirt: Ana Aleksic
Heels: Nine West
Bracelets: H&M

48 коментара:

  1. Ima li ljepše boje? Još ako je u pitanju ovakav kroj suknje? Suknja je oslična i sama planiram da sašijem istu. I naravno moja voljena Venecijaa :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ako ima ista ljepse nego pogledati na blogu post sa licnim kreacijama. Ne volim pateticne komentare tipa super si ...bas ti dobro stoji tj komenatre koji samo iznudjuju komentar na blogu komentatora... ali posto nisma iz te price niti me zanimaju komentari jer sam i bez istih opstajala na blogu.... mogu ti reci da si ti prva osoba koja ce u sklopu moje web stranice modablic.com bas zbog tvojih licnih kreacija biti predstavljena kao uspjesna blogerka od koje se itekako ima sta nauciti. Dugo sma se dvoumila s kojom blogerkom da otvorim tu opriju na web stranici i nema dvojbe...ti si ta !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka cast curama koje daju komentare tipa "super si...ovo je odlicno...slatka si i td...." i zaista to misle, a ne da time iznudjuju komentar na svom blogu jer na blogu je toliko malicioznosti da je to malo reci. :)

      Избриши
    2. Danijela, evo sada citam tvoj komentar i mogu ti reci da si mi ulepsala danasnji dan! :)

      Избриши
  3. Oh wow.. ne mogu vjerovati, da si sama sasila suknju :O Predivna je, od boje do modela.. i kako ti samo super stoji! i jos si je ukombinovala sa leder jaknom - cista 10ka :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam sama sasila suknju. Znam da sijem, ali sam tu zaista pocetnik, pa ipak to prepustam iskusnijim krojacima... :)
      Hvala na lepim recima... :)

      Избриши
  4. Ana, congrats for the skirt! Its fantastic, you did a great job with it! Wish I own it too!:D Nice hue that suits you! I like also how you matched it with the biker jacket, so cool!:) Kisses! xo

    ОдговориИзбриши
  5. Suknja je apsolutno savršena! Obožavam šivene stvari ;)
    Divne fotografije!

    ОдговориИзбриши
  6. Suknja je fantasticna, i boja i materijal. Volim kada tako lijepo pada :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Nadam se da cemo uskoro i na tvom blogu videti vise personalnih outfita! :)

      Избриши
  7. kako volim kad dobijem lijepe komentare od ovako lijepe cure! divna si anci! i kombinacija je cista 10tka! slike su takodje savrsene! koji koristis aparat i objektiv ? puno pozdrava. pratim od sada!!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti na komplimentima! I ja bih to isto mogla reci za tebe! :)
      Trenutno koristim Canon EOS 550D i objektiv Canon EF 50mm f/1.8.

      Pozdrav! :*

      Избриши
  8. Kako dobra suknja. I boja i duzina. Sve mi se svidja.

    ОдговориИзбриши
  9. Wow, that skirt is really amazing and perfect mint color. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Beautiful dress! I wish I gone where something like that. But I'm short so it would be terrible at me :)

    I have a nice giveaway up on the blog (Vogue T-shirt)
    http://fabulousstylews.blogspot.com

    XxX

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hey dear, you must try a skirt like this! I'm sure it will look good on you! :)

      Избриши
  11. This skirt is a really beautiful head-turing piece, such a dynamic colour and love the styling with the sleek jacket. Thanks for taking the time to drop by :) Happy Friday!

    ОдговориИзбриши
  12. What a gorgeous skirt, love the styling of it, especially with the leather! So awesome!


    SDMxx
    www.daringcoco.com

    ОдговориИзбриши
  13. Boja suknje je divna:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. You look stunning in this maxi skirt, and the mint color is still awesome!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Great outfit! Beautiful skirt!

    Would you like to follow each other with GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Best wishes,
    http://vgolove1.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши
  16. super suknja i odlicno ide sa koznom jaknom ? svrati na moj blog ako ti se dopada mozemo se pratiti :)

    ОдговориИзбриши
  17. Suknja je cisto savrsenstvo, i ukombinovana je upravo onako kako ja zamisljam da se duga suknja treba "ususkati'!:)

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман26. мај 2013. 13:12

    Suknja je predivna,odusevljena sam!!!Da li mozes da mi kazes od kog je materijala? :))))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno. Suknja je izradjena od poliestera. Generalno vise volim prirodne materijale, ali bi se na ovako sirokoj suknji svaki prirodni materijal jako guzvao i ne bi to bilo to. Pri tom jako fino izgleda, podseca na viskozu. Postoji mogucnost i da se ova suknja izradi po meri. :)

      Избриши
  19. Suknja je prelepa, a i ceo outfit mi se svidja baš :)

    ОдговориИзбриши
  20. svaka cast!! predobra suknja...malo kasnim sa komentarima..ali sad sam otkrila tvoj blog..pa razgledavam ga-jako se radujem sto ima i tvoj licni pecat u kreacijama-i moj je slucaj skoro ist ali sa nakitom :))

    ОдговориИзбриши
  21. NEON PRINCESS ;) Prelepo ti stoji suknja! :)

    ОдговориИзбриши