уторак, 11. јун 2013.

CHERRIES







Jos jedan primerak iz moje kolekcije. Jedan ovakav blejzer u beloj boji mi je bas nedostajao u mojoj garederobi. 
Mislim da sam u glavi imala milion kombinacija kako bih mogla da ga nosim, a sada kada ga imam, cini mi se jos i vise. 
Zato sam ga i sasila bez suvisnih detalja, kako bih ga mogla kombinovati uz sve. 
Ja sam moj blejzer sasila od malo debljeg pamucnog materijala, bez postave, kako bih ga mogla sama prati u masini. 
Moguce je, a naravno i lepse izraditi ga sa postavom, od ovog materijala, ali i od finog pamucnog satena. 
Cena za blejzer sa postavom je 4.400,00 dinara, bez postave 4.000,00 dinara. 
Vecina stvari koje ja dizajniram je izradjena od kvalitetnih prirodnih materijala, a siju ih profesionalne krojacice. 
Pokusala sam na ovoj slici u krupnom planu malo bolje da vam prikazem kako to zapravo izgleda.
Takodje, ukoliko porucite svoj primerak do kraja ove nedelje, imate 10% popusta.
E-mail za porudzbine je anainfashion@gmail.com


Blazer: Ana Aleksic
Shirt: Mango
Pants: Bershka
Shoes: Love Moschino
Bag: Furla

Zahvaljujem se stranici fashforfashion za postovanje moje slike. <3
U lepom sam drustvu! :) 


18 коментара:

  1. Predivna Ana :-) blazer je krasan i odlicno si ga iskombinirala s ovim hlacama... prekrasno <3

    ОдговориИзбриши
  2. Diiivna!! ;)
    Jako mi se dopada, sve!
    A sako je savršen!

    ОдговориИзбриши
  3. love the outfit !!! so chic
    www.blingsparklesandyou.blogspot.in

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo ! :-)
    Cipele su odlične :-)
    Pratim te :-)

    Poseti moj blog Katy's Fashionland ;-)
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Very nice outfit. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Divan ti je blejzer, tako jednostavan a efektan!
    I ja u danasnjem postu imam isto bijeli, super je za kombinovanje ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Love this look so much darling! Those pants and the blazer! Ah-mazing!

    SDMxx
    www.daringcoco.com

    ОдговориИзбриши
  8. Savršeno. Osim torbe za koju sam davno rekla da je odlična, i sandale su divne i sve što si iskombinovala. A sakou i ne treba ništa više dodavati.

    ОдговориИзбриши
  9. Spoj hlaca,sandala i torbe mi je savrsen!Bravo!
    xx
    B.

    ОдговориИзбриши
  10. Predobra kombinacija. Hlače su fantastične.. :D

    ОдговориИзбриши
  11. malo pre sam naishla na tvoj blog-odlican je!! Ova kombinacija mi se ekstra-i ja obozhavam beli blazer :) pratimo se?? http://anitce.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Divne hlače :) Obožavam ovakve,udobnost na vrhuncu :)

    ОдговориИзбриши
  13. Sve ti je predivno i lijepo ti stoji :)

    www.iamlovingthis.blogspot.com

    ОдговориИзбриши