недеља, 16. јун 2013.

DENIM ON DENIM





Ono kad obucete kombinezon i jaknu stare nekoliko godina, dodate im nekoliko detalja i usput nenamerno ispratite nekoliko trendova: dzins na dzins, kombinezon, sve to sa primesama kraljevsko plave i "mirrored sunglasses"(nekako mi je rogobatan prevod na srpski). 
I naravno, najbitniji detalj: lopta u pozadini u istoj boji! 
Salim se, naravno, slucajno je usla u kadar! :) 

* Ove slike su nastale pre nekoliko dana, dok je jos uvek bilo hladnije vreme.

These are some of the trends for spring 2013's: "denim on denim", "jumpsuit","royal blue" and "mirorred sunglasses". 
And of course, the most important: the ball in the background in the same color!
Just kidding, of course, the ball is accidentally in the picture! 
That ball belongs to my nephew and this is his contribution to this outfit. :)

Jacket: United colors of Benetton
Jumpsuit: Zara
Heels: Zara
Watch: S'Oliver

19 коментара:

  1. Odlično kao i uvijek. Obožavam kraljevski plavu boju.

    ОдговориИзбриши
  2. You look amazing in that outfit, HAve a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Kod denim on denim kombinacija, ovisi mi o boji trapera hoće li mi se svidjeti ili ne... ti si ovdje (po mome skromnom mišljenju) napravila odličan posao i jako mi se sviđa!Cipelice su krasne :)

    ОдговориИзбриши
  4. Ni ja licno nisam ljubitelj ovih denim on denim , ali mi se kod tebe bas dopao! I vec dugo trazim sebi pravu teksas jaknu, al' nikako da nadjem :(

    ОдговориИзбриши
  5. on you it looks really cool ! ;)

    do you want to follow each other?

    www.izabielaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. baš si me nasmijala s loptom u pozadini, nisam je ni primjetila:) super outfit, zadnje vrijeme sve više žalim za odjećom koju sam nekad nosila, ali nažalost, bacila zbog gužve u ormaru...

    ОдговориИзбриши
  7. Divota...:) Lopta u pozadini je uravnotezila pricu! (:

    ОдговориИзбриши
  8. Bas super kombinacija :)

    teenfashioncorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. svidja mi se:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Baš mi se dopada! ;)
    Kombinezon je divan! ;)

    ОдговориИзбриши
  11. This look deserves a place on The Satorialist, love your savvy styling of denim, this outfit is casual perfection.Thanks for your kind visit doll, hope your week is going well :)

    ОдговориИзбриши
  12. Love this outfit! This jumpsuit is really beautiful! I have one similar in black and I've worn it a lot. It's so versatile.

    http://thefashioness.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Lovely Outfit!

    XOXO Sandl

    www.prizmah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши