петак, 14. јун 2013.

PRAVI CHEESECAKE ( CIZ KEJK )



Pored mode, moja velika ljubav je i kuvanje. Do sada sam objavila samo jedan recept na internetu i taj recept je dostigao u ovom momentu 
vise od 118.000 pregleda, pa sam stoga resila da ga podelim sa vama. Nadam se da ce se i vama dopasti! :)


Sastojci :

 300 gr. plazma keka keksa
5 kašika mleka
180 gr maslaca ili margarina


Beli fil

1 kom Ella sira (450 gr)
krem fix 
vanilin šećer 
50 ml. vode 
želatin (10 gr.) 
500 ml biljne pavlake (Meggle) 
220 gr šećera u prahu

Voćni fil 
450 gr. crvenog voća (ja sam koristila maline i jagode) 
100 ml. vode 
želatin (10 gr.) 
50 ml. vode za želatin 
4 kašike šećera

Priprema:

Voće kuvati sa vodom i šećerom oko 10 min. Jedan želatin ostaviti da nabubri  10 min. u vodi, istopiti ga (ne sme da provri) i dodati u skuvan voćni fil. 
Ostaviti da se ohladi.


Istopiti margarin ili maslac i umutiti mikserom sa mlevenim plazma keksom i mlekom. Smesa će biti prilično rastresita, pa je prstima 
ili valjkom za tu namenu utisnite u okrugli kalup (prečnika 26 cm).



  Ostaviti u frižider da se stegne dok mutite beli fil.





 Umutiti slatku pavlaku i dodati krem fix. U tu smesu zatim dodajte sir, vanilin šećer  i šećer u prahu. Želatin ostavite da nabubri 10 min. 
i zatim ga zagrejte tek toliko da se istopi (nikako da provri). Pomešati ga sa malo ove bele smese, a zatim dodati u beli fil i još jednom sve izmiksati. 
Beli fil utisnite u kalup preko plazme. Pazite da popunite ivice sa strane, kako vam ne bi ostale rupice kada skinete kalup.




 Kada se crveni fil ohladio, rasporedite ga lagano preko belog fila.

 Ostaviti u frižideru da odstoji 6 do 8 sati u kalupu. Lagano nožem odvojite kolač od kalupa i to je to...
Vaš cheesecake je gotov!


Napomene:

 * Prilikom pripreme belog fila koristite pavlake biljnog porekla (ja sam koristila Meglle), jer su izdašnije i ne promeni im se ukus 
u frižideru posle nekoliko dana (za razliku od onih na bazi mleka).

* Umesto Ella sira, mozete koristiti i ricotta sir. Ja sam pravila i jednu i drugu verziju i nekima je lepse sa ella sirom, a nekima sa ricotta sirom.

* Ukoliko brinete o trans mastima, koristite maslac umesto margarina. Ukus nije bitno drugaciji!
Sto se tice slatke pavlake, napisala sam u prvoj napomeni. Sad kada nesto razmislim, cini mi se da samo u ovom receptu i 
koristim pavlaku biljnog porekla. Jednostavno isprobala sam 10 razlicitih varijanti i ova mi je najbolja.

* Ako nemate kalup, mozete ga napraviti u obicnoj vatrostalnoj posudi, ukoliko nije neka formalnija prilika. :)



Ovo su slike u izvedbi onih koji su isprobali moj recept. Na ovom linku mozete videti vise slika! :)




Ukoliko vam se svidja, mozete lajkovati ovde ili mi posaljite vase fotografije! :)


14 коментара:

  1. This looks absolutely divine, cheesecake is one of my favourite desserts!

    ОдговориИзбриши
  2. Yummy, good inspiration. Great weekwnd.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Baš sam nedavno i ja radila cheesecake po tom receptu, ali sa višnjama. Mmmm <3 I odlično ti izgleda!

    ОдговориИзбриши
  4. Sad ću umijeti ako ne pojedem parče čiz kejka :( prelijepo izgleda

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da jos neko pored mode voli i kuvanje ;) Ja obozavam, odavno planiram da ubacim neki recept-post, ali nikako da stignem. Moram probati da napravim cizkejk po tvom receptu, pa ti javljam kako je ispalo! ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican recept! Prvi koji sam isprobala i bio je uspješan! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. http://www.kupinanetu.rs/index.php?_a=viewProd&productId=1203
      Mozete ga pronaci u vecim supermarketima. :)

      Pozdrav!

      Избриши
  8. odlican <3333 333 33333333

    ОдговориИзбриши