четвртак, 13. јун 2013.

THANK YOU



 Najiskrenije zelim da vam se zahvalim na podrsci koju pruzate meni i mom blogu. 
Moj blog je danas dostigao 100 pratilaca preko gfc i 116 pratilaca preko bloglovina.  
Svaki vas komentar mi mnogo znaci i daje mi podstrek da ulozim jos truda  da moj blog bude jos bolji.
S tim u vezi, ocekujte uskoro nagradjivanje. Kako mi je post mint najcitaniji od svih postova, pretpostavljam da vam se ova suknja najvise dopada. :)
Da li ste za?

Takodje, zelim da vas podsetim da do kraja nedelje mozete poruciti ovaj blejzer sa 10% popusta.

Thank you so much for visiting and following my blog!
At the moment, my blog has reached 100 followers via GFC and 116 followers via Bloglovin. 
Your comment means a lot to me and gives me incentive to put much effort to make my blog even better.
Because of that, you can expect giveaway soon. 
Post mint is the most popular of all posts and i suppose that you love this skirt. :)
Do you agree?

 Sweater: Mango
Pants: Rick Owens
Shoes: Zara


15 коментара:

  1. Cestitam Ana! Zasluzila si :) Hlace ti stoje genijalno, kao da su krojene po tebi...kombinacija bas po mom gustu! Mint suknja je vuuu, osobno ne bi imala nista protiv da mi se nadje u ormaru! Poz :)

    ОдговориИзбриши
  2. Naravno da smo prepoznali tvoj blog kao jednu od svijetlih tačaka blogosfere. Samo tako nastavi. Drago mi je da sam te upoznala, i mint suknja je prrreeeeelijepa. Taman sam htjela pitati gdje se ona kupuje. Divna je :)

    ОдговориИзбриши
  3. You look really great. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Super izgledas i jako mi se dopada outfit! Jednostavno ali efektno ;)

    ОдговориИзбриши
  5. i love! <3

    http://mancinasspot.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Cestitam i da ih bude jos mnogoooo vise :) Super kombinacija!

    ОдговориИзбриши
  7. You are so chic in this sophisticated outfit, love the sheen on your pants and it looks so sauce with the white heels.

    ОдговориИзбриши
  8. Awww congratulations darling! Here's to many more new followers!

    SDMxx
    www.daringcoco.com

    ОдговориИзбриши
  9. cestitke! zasluzeno je! a izgledas divno u ovoj kombinaciji

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Ta brojka se se mnogo povecavati u skorijoj buducnosti, ovo je tek pocetak :)
    za giveaway - oodlicna ideja!:) a kombinacija kao i uvek divna, i fotke, i prirodnost...sve za desetku!

    ОдговориИзбриши
  11. Zasluzujes ti i vise draga moja !

    Odlican outfit! Kiss

    ОдговориИзбриши