субота, 13. јул 2013.

AZRA'S ART



Ovaj post nastao je udruzenim snagama talentovane Azre, koja je dizajnirala ovu majicu, mene, koja sam dizajnirala 
ovu suknju i divne Ane, sa bloga Shining star by A, koja je bila umetnicki fotograf. :)
Azra Kostic je inace nadarena slikarka, koja je odlucila da svoje slike stampa na majicama, 
a slike su toliko lepe da cete se tesko odluciti koju da izaberete. 
Ja u njenim slikam vidim puno maste, setu, ponesto decije i nevino, nekada tugu, nekada radost, 
pa me raduje sto jedan takav deo umetnosti mogu nositi i u vidu odevnog predmeta. 
Sve njene radove mozete pogledati ovde, gde mozete izabrati i motiv i boju. 
Jedno je sigurno: u njenim majicama necete izgledati uniformisano, vec cete imati nesto jedinstveno. :)

Takodje, na Aninom blogu mozete videti prve fotografije na kojima je ona u stvarima koje sam ja dizajnirala, 
odnosno ovde konkretno u crnoj bluzi peplum kroja izradjenoj 100% od vune. 
Nisam ni sumnjala da ce na ovako lepoj i zgodnoj devojci sve to odlicno izgledati. :)
Zar nije divna? :)

Azra Kostic is a very talented painter. She decided one day to print her paintings 
on T-shirts and i decided that i want to own one of her T-shirts. 
I can see in her paintings, a lot of imagination, melancholy, children's honesty,
 sometimes sadness, sometimes joy, and I'm so excited that i can wear this piece of art. 
Her work can be seen here.

Also, I want to let you know about wonderful collaboration with divine Ana from the blog Shining star by a. 
She wears in the new post peplum wool shirt designed by me.  
She is so beautiful and good-looking girl and i never have doubt that it looks great. :)

Isn’t she beautiful? :)

T-shirt: Azra Kostic
Skirt: Ana Aleksic, e-mail: anainfashion@gmail.com
Jacket: United colors of benetton
Sunglasses: Mango
Bag: Guess
Earrings: I am
Flats: Fashion express


17 коментара:

  1. Fenomenalno! Bravo za sve tri! Odusevljena sam suknjom pogotovo! :*

    ОдговориИзбриши
  2. Oooo.. divne su fotke.. Nije sad da se hvalim! :D
    Suknji necu vise da se divim, znas vec da je obozavam.. :) Majica je prelepa! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Mlada damo, zelim i ovu majicu, a suknju pogotovo. Salji mi u Ze odmah :D

    :*

    ОдговориИзбриши
  4. That skirt is sooo nice. Have a great weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Cool tee and i love the skirt!!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    ОдговориИзбриши
  6. Pa svaka cast cure za kreativnost, odlicne fotke! Suknja mi je predivna, volim taj materijal za duge suknje jer fino pada,a majica divnoca jedna :)

    ОдговориИзбриши
  7. Zaljubljena sam i u suknju i majicu, savrseno zaista, svaka vam čast :*

    ОдговориИзбриши
  8. Your skirt is so beautiful, love the colour and your styling is fantastic!

    ОдговориИзбриши
  9. divan outfit... suknja i majica pogotovo <3

    btw, slike su ti mrak ;)))

    pratim te od sada na bloglovinu, nadam se da i ti mene budeš :)

    pusa Matea

    ОдговориИзбриши
  10. Odavno vrebam priliku da navavim jednu majicu. Stvarno su divne. A ova tvoja suknja...nemam riječi :)

    ОдговориИзбриши
  11. Joj kako volim ovu tvoju suknju, boja je tako carobna, ali stvarno! Odlicno si je skombinirala s ovom carobnom majcicom... divna kombinacija! I frizura mi je kasna, odlicno ti stoji! ;)

    ОдговориИзбриши
  12. majicica je savrsena i odlicno se uklopila s ostatkom outfita ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Jaao, diiivno!! <33 nacin na koji si je ukombinovala, obozavam ovu tvoju suknju, odlicno ufotkano, i na sve to jos i reci upucene mom stvaralastvu... Hvalaa, ponosna sam da je majica deo jedne ovakve price!! ;** :)

    ОдговориИзбриши