четвртак, 18. јул 2013.

DELILAH STYLE ICON



source: internet

Ova devojka je svakako za mene otkrice ovogodisnjeg Exit-a. 
Ukoliko me pratite na instagramu, mogli ste videti neke fotografije sa njenog nastupa. 
Znate onaj osecaj kada slusate fantasticnog pevaca uzivo, pa to zvuci duplo bolje nego na audio snimcima. 
E ova devojka ima bas taj andjeoski glas. Pored toga, ima i savrsen stil i divno izgleda.
Po meni, nova zvezda je rodjena. Slazete li se? :)

This girl stole my heart on Exit Festival in Novi Sad. If you follow me on Instagram you probably already know about that. 
She has angelic voice and her music is from heaven.
Also, she is so beautiful and she has amazing style. 
A new star is born. Don't you think? :)

5 коментара:

  1. slažem se...super mi je njen stil, posebno mi se sviđa u onoj tigrasto crvenoj haljini Morticija Adams kroja:)

    a muzika mi je onako...nije loša, ima dobar glas, samo mene živcira što je danas sve nekako na isti kalup, ali to je do producenata više nego do pjevača.

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna je zaista :)

    www.iamlovingthis.blogspot.com

    ОдговориИзбриши