петак, 05. јул 2013.

FLORAL





Sa fotografijama iz ovog posta jednostavno nisam imala srece. Izabrala sam lepu lokaciju za slikanje, 
ali je sunce bilo veoma jako, a ja nisam ponela naocare, pa sam na svim fotografijama namrstena.
Takodje, ni boje nisu intenzivne kao sto su u prirodi, pa sam resila da se ponovo slikam posle nekoliko dana. 
Ni sa ovim slikama nisam bas zadovoljna, ali jednostavno neke kombinacije nisu bas idealne za fotografisanje... 

I wasn't satisfied with the first photos that were taken on the bridge, so i decided to take photos again. 
I can't say that i like pictures that i take again, because i do not like the color intensity. 
But that's the way it is, some pictures are better than others...

Shirt: Zara
Jeans: Dsquared
Bag: Fashion house Novi Sad
Heels: Love Moschino

30 коментара:

  1. Kao da su fotke bitne pored ovako lepe kombinacije!:) Kosulja je predivna a tek sandale..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Istina jest da neke kombe nisu toliko fotogenicne, ali mislim da si nam ipak limjepo pokazala outfit :-) divvna kosulja ukombinirana s ovim divnimj sandalama j e odlicna !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko tipfelera napravim kada pisem s moba... oprosti :-)

      Избриши
    2. :))) Ja sam mislila da se samo meni to desava! :)))

      Избриши
  3. Meni se slike dopadaju, a kombinacije je odlicna, ova kosulja i ove stikle su savrsena kombinacija :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. love the whole look if u like to follow each other let me know thax

    ОдговориИзбриши
  5. Košulja mi se baš dopada.Imam sličnu malo kraćih rukava, i ponovo like za sandale :)

    ОдговориИзбриши
  6. Very nice putfit and perfect shoes. Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Kosulja je divna i bas si je lijepo iskombinovala :)

    ОдговориИзбриши
  8. besides for your beautifully printed blouse, I adore those stunning heels, they are perfect with this outfit.
    I appreciate your visit, hope you're having a great weekend hun!

    ОдговориИзбриши
  9. Ma nisu uopšte tako loše slike kao što ti se čini, nemoj da si toliko stroga prema sebi. Sem toga, verujem da većina nas ne obraća pažnju na takve sitnice. Divna ti je ta cvetna košulja, zaljubih se.

    ОдговориИзбриши
  10. meni su fotografije baš dobre, a kombinacija je stvarno lijepa...jako mi se sviđa košulja u kombinaciji sa tim trapericama...
    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Fotografije su simpa, a sandalice preslatke :)
    www.iamlovingthis.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. That blouse is dreamy! Love the print and love that you styled it with some bf jeans!

    SDMxx
    www.daringcoco.com

    ОдговориИзбриши
  13. love your top :D and you are pretty!

    Invite you to enter my giveaway :) Click Here I hope you will join :)

    visit my blog ^^
    www.luchluchcraft.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. beautiful shirt, I love floral print

    http://elarmariodelanena.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Thanks so much for taking the time to visit and comment, I am always happy to hear from you :)

    ОдговориИзбриши
  16. Meni su slike baš slatke :) A tek ove sandale :)

    ОдговориИзбриши
  17. Draga ovo je mnogo dobro. Ne bih nista izdvojila samo mogu reci da bih sve to ponijela. :*

    ОдговориИзбриши
  18. Meni si Ana i ovde slatka ;) Odlicne su ti farmerice, i mnogo ti lepo stoje! :)

    ОдговориИзбриши
  19. Obožavam cvjetni uzorak :) Košuljica je divna.


    cageoffashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши