уторак, 30. јул 2013.

PINK




Ono kad preturate po starim stvarima i nadjete nesto sto super mozete iskombinovati sa necim novim. 
Ovu suknju sam sasila kada sam pocela da radim, pa sam spojila formalniji kroj i u tom momentu aktuelnu pink boju. 
O.k., znam da vristeca pink boja i nije bas idealna kao poslovna garderoba, ali posto nisam imala ogranicenja te vrste, 
mogla sam da je nosim. Naravno, ostatak garderobe je bio u smirenijim bojama, uglavnom crnoj. 
Problem sa krojem ovih suknji, jeste sto ne stoje lepo ukoliko nisu uske u predelu kolena, a ukoliko su uske, 
mozete hodati samo sa malim koracima.
Ali hej, za lepotu sve! :)

This is my old skirt that i made several years ago to wear it with a bit more formal wardrobe on my work.
O.k., i know that neon pink skirt isn't appropriate for a business wardrobe, 
but I didn't have dress code on my work, so i could wear it.

Shirt: Zara
Skirt: Ana Aleksic (old)
Heels: Zara
Earrings, bracelet, necklace: Six
Clutch: leather bag vintage
Sunglasses: Mango

18 коментара:

  1. i love the color of the skirt! Nice look!
    Kiss!

    Passa a trovarmi VeryFP

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđaju mi se tvoje bijele kombinacije, ali ova danas mi se posebno dopada jer si ukombinovala svoju omiljenu bijelu i moju omiljenu pink. Dvno ti stoji, i nekako je baš pozitivno djelovala na tvoj cjelokupan izgled.

    ОдговориИзбриши
  3. Mrzim šetati malim koracima, tako da bih moja uska suknja brzo postala široka u dijelu koljena, naravno ukoliko materijal to dopusti. Još jedna sjajna kombinacija, stvarno si majstorica :)

    ОдговориИзбриши
  4. Predivno... tako damski, a opet veselo i razigrano!:)

    ОдговориИзбриши
  5. zenstveno! mnogo mi se svidja ;)



    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. You look gorgeous sweety, love the fluoro pink skirt and pretty earrings.

    ОдговориИзбриши
  7. Moj naklon... draga Ana, meni je ovo famozno!

    ОдговориИзбриши
  8. Suknja je savršena! Odlična kombinacija!
    Divna! ;)

    ОдговориИзбриши
  9. Great look :)
    Nice!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam opsjednuta suknjama, i nosim ih tokom cijele godine, a ova tvoja je predivna ;)
    xoxo

    ОдговориИзбриши
  11. Sto sam starija sve vise mi roze boja prirasta srcu.

    ОдговориИзбриши