четвртак, 01. август 2013.

AT THE ZOO




Juce smo proveli predivan dan u Beogradskom ZOO vrtu. Kao neko ko mnogo voli zivotinje, 
svaki put se radujem odlasku kao malo dete. Pokusala sam da vam prenesem fotografijama 
mali deo atmosfere i ovo je samo jedan mali deo, jer ih ima zaista mnogo. 
Nadam se da cete i vi uzivati koliko i ja! :)


We spent yesterday in the Belgrade zoo. I love animals very much and i'm happy like a child every time i'm there. 
I have a lot of photos, but i chose a few to show you how beautiful it is. 
I hope you will enjoy as i do! :)

Shirt: Oasap
Shorts: New Yorker
Bag: Modiana
Bracelets: H&M
Hat: Aldo
Sunglasses: Mango
Shoes: Zara
ph. Marija and me


32 коментара:

  1. Hi sweety, your photos are amazing! Love the feminine crochet top, looks so pretty

    ОдговориИзбриши
  2. majica mi je super :) predivna si, kao i uvijek :*

    ОдговориИзбриши
  3. Divne fotografije, ova sa djevojcicom i slonom mi je najdraza :) Bluza je super, dobila sam slicnu od Persunmal, bas treba da je slikam za vikend :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je ta najdraza! ;) Sto se bluze tice, sigurna sam da ce to biti jako zanimljiva kombinacija! :)

      Избриши
  4. Bas su lepe fotografije, a ti si kao i uvek moderna i lepa! Mnogo mi se svidja bluza i sesiric! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Ana, prvo da ti zahvalim na predivnome komentaru koji si mi ostavila :-) Hvala ti od srca na lijepim rijecima, puno mi znace, pogotovo kada dolaze od nekog poput tebe :-) ( ja sam ti sva ludo sentimentalna pa ne zamjeri :-)
    Sto se outfita tice, obozavam ovu bluzu od kada si je prvi puta pokazala na blogu( mislim da je bio post iz Venecije)... apsolutno je divna i volim kako je ti nosis...ponovit cu se, bijelo ti super stoji !
    Slicice su divne, fotka s djevojcicom i slonom u pozadini mi je vrh <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi Ivana na divnom komentaru! Zaista mi je drago sto divne devojke poput tebe posecuju moj blog! :))) :*

      Избриши
  6. Predivna ti, predivan ambijent sa sve zivuljkama...<3 :]

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajano mesto za fotkanje...
    Kako su nam samo lepe i ciste zivotinjice...

    ОдговориИзбриши
  8. perfect pics and that lace top is so nice.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  9. nice outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ОдговориИзбриши
  10. Divna si... Svaki denim komad mi je idealan uz nesto bijelo, i ovo je pun pogodak ;)
    xoxo

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja obozavam belu boju, pa se nekako nadje u vecini mojih komibnacija! :)

      Избриши
  11. odlične fotke, upravo si me inspirirala za sličan post ;)
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши