среда, 21. август 2013.

BUSINESS WOMAN








Dugo vremena nameravam da napravim post sa nekom kombinacijom za posao, ali uvek na kraju dodam neke 
detalje poput ovih metalik sandala ili mindjusa koji se bas i ne uklapaju u poslovni look.
 Naravno, uz neke svedenije elemente (i malo vecu torbu u mom slucaju), ovo vam mozda moze biti koristan predlog. 
Ja inace obozavam crno bele kombinacije i sto se mene tice one su uvek u trendu.
Beli blejzer ste imali prilike da vidite u ovom i ovom postu, a suknja je stara mozda oko desetak godina.
I kako se moda neprestano vrti u krug, opet je aktuelan crno beli geometrijski print!
Zato cuvajte svoje stare stvari! :)

* Sada mozete ne jednom mestu na mojoj facebook stranici videti sve stvari koje sam ja dizajnirala, a koje su se pojavile ovde na blogu.
Za sve informacije slobodno se obratite na mail: anainfashion@gmail.com

 I try to make some business combination on my blog, but i end up with details like these earrings and metallic sandals.
Black and white geometric print is one of the trends for spring summer 2013th. 
This white blazer you could see here and here and this skirt is my own design and it's probably 10 years old.
Fashion trends come back all the time, so don't throw your old clothes. :)

Blazer and skirt: Ana Aleksic
Shirt and heels: Zara
Earrings: Six
Bag: leather bag
Sunglasses: Asos











25 коментара:

  1. Divnoo, suknja je sjajna! Taj blejzer obozavam..:*

    ОдговориИзбриши
  2. odlicno! sa ovakvom kombinacijom nikada se ne moze pogrijesiti


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Amazing look, i live the withe blazer!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    ОдговориИзбриши
  4. Buduca uspesna dizajnerka! :) Znaci opet me odusevljavas svakim iznova postom. Predobar look, obozavam ovaj work look! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Hi Ana, you look so polished and sophisticated, love the geometric print skirt and the chic blazer with it. The earrings are so pretty.

    ОдговориИзбриши
  6. Blejzer je tako predivan! Definitivno nesto sto bih stalno nosila <3

    ОдговориИзбриши
  7. Savršeno stvarno! Sve mi se jako sviđa, a naročito blejzer! I definitivno treba čuvati stvari! :)

    ОдговориИзбриши
  8. odlično izgledaš, fenomenalan look, a sandale su mi apsolutno najbolje!!!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/08/back-to-black-choice-from-choies.html

    ОдговориИзбриши
  9. Divota :) u potpunosti se slazem za crno-bele komade, a pridruzujem se odusevljenju ovim (tvojom rukom stvorenim) blejzerom! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Very nice outfit. Great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Predivna :-) Joj, i sama sam imala suknju ovoga uzorka pa je otpisala i sad mi je bas zao :/ Jako si mi liepa, pogotovo sam odusevljena rozim nausnicama, bas mi fino zaokruzuju pricu :-)

    ОдговориИзбриши
  12. Baš je super! Suknja mi je još draža jer je stara :)

    ОдговориИзбриши
  13. Jako lijepo, super kombinacija za mlade poslovne zene :)

    ОдговориИзбриши
  14. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. look at the fab outfit. and your heels are to die for!

    www.gulaabigirl.com

    ОдговориИзбриши
  16. So elegant!!!! 10!

    xo
    http://beharrean.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши