среда, 28. август 2013.

H&M VIP OPENING BELGRADE














Finally! <3







18 коментара:

  1. Jako sam srecna sto je napokon otvorena ova radnja i kod nas, ove ogrlice mi oduzimaju dah! Kupicu ih :) PS Anci odlican outfit, sako i ogrlica mi se posebno svidjaju! Divnaaa! :) ;***

    ОдговориИзбриши
  2. Koliko sam čekala da dođe, na kraju sam ja otišla prva kod njih! :D Drago mi je da je konačno i u Bg-u! A ti si predivno izgledala! :)

    ОдговориИзбриши
  3. I looove H&M and your look is beautiful dear!
    Kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan outfit i baš vam zavidim na H&M-u !!

    <3

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je da je napokon i kod vas otvoren... znam koliko sam bila luda od sreće kada je u Zg-u otvoren (iako mi sada fale "izletići" s frendicama do Graza) ;) Bila si bi baš lijepa, ogrlica mi je odlična!

    ОдговориИзбриши
  6. jako se radujem :) Ici cu kad se malo "smiri" guzva :D

    ОдговориИзбриши
  7. zavidim vam! sreca pa mi nije Beograd tako daleko pa cu i skoknuti nekada do H&M-a.. Izgledas odlicno, savrsena kombinacija za ovakvu priliku :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepa, outfit odlican :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Svidja mi se tvoj styling mnogo, iako je totalno drugacije od onoga sto ja nosim, ali stvarno predivno!

    ОдговориИзбриши
  10. Koliko divote na jednom mestu. Ja sam bas bila na spratu kad se otvarao i slikala guzvu ispred, ali svraticu kad se situacija stisa, na tenane. Imaju divne stvarice. Preslatka si

    ОдговориИзбриши
  11. Nos encanta tu blog, este outfit está muy bien, nosotras también tenemos un blog si te apetece pásate y si te gusta no dudes en seguirnos
    http://amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши