четвртак, 15. август 2013.

OLIVES






 







Italija, Trst i jedno neplanirano putovanje. Spremila sam se za nekoliko sati, a kako smo kretali sledeceg dana 
rano ujutru (a meni mozak ujutru veoma slabo radi), ja sam zaboravila sve stvari koje su bile ispeglane i odvojene na vesalicama. 
Ovu kosulju sam ponela, onako da se nadje, pa se ispostavilo da je to bila super ideja. Kosulja je inace nova, 
kupljena u Zari nedavno i toliko je nova da jos uvek ima magnet (ili ono plasticno kako se to vec zove da je ne mozete izneti iz radnje). 
Prodavacice zaboravile da skinu, a ja videla tek kad sam dosla kuci. 
Sreca pa je na rukavu, pa se moze podvrnuti u slucaju nuzde, dok ne odem ponovo u Zaru. :D 
Pisem vam ovo da biste obratili paznju na te stvari prilikom kupovine, da se ne biste maltretirali kao ja da je ponovo vracate. #%^&#%$

Inace putovanje je bilo prelepo (a koje putovanje nije), tako da su sve ovo zapravo nevazne stvari kojima se sada samo mogu nasmejati...

These are a few photos from our recent trip to Trieste in Italy.
I forgot a lot of clothing at my house, so i didn't make a lot of outfit posts there. 
The trip was amazing, like almost every trip  and that's most important thing... :)

Shirt: Zara
Shorts: New Yorker
Bag: Furla
Shoes: Zara
Bracelets: H&M
Sunglasses: Asos


23 коментара:

  1. Hahaaha.. gora si od mene!:) (moje pakovanje tek treba videti :))
    Divna si Anci, odlicna kosulja!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Anci! Ja bih ipak vise volela da imamo neki plan, ali cesca su ta spontana putovanja! ;)

      Избриши
  2. great outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ОдговориИзбриши
  3. Jedan od drazih postova <3
    Sve mi je tako lijepo..lokacija, garderoba, ti! divno

    <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, hvala ti draga Ajna! <3
      Iskombinovala sam neke od stvari koje sam tamo imala, pa i nije ispalo toliko lose! :)

      Избриши
  4. Da li si i sandale uzela ovog leta u Zari? Odlicne su!

    ОдговориИзбриши
  5. Great look dear! i love denim shorts and the shirt too!
    Big kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    ОдговориИзбриши
  6. Hehe i meni se to desilo sa zujalicom isto u Zari, sto je najgore bio je poklon u pitanju ;) Volim te maslinaste tonove, bas lijepo ;)

    ОдговориИзбриши
  7. Malo je reci divna.. Predivna si mi! Pratim te <3
    www.msanjafashionista.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. jednostavna i chic!!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/08/perfect-necklace.html

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepe slike! Nisam nikad bila u Trstu, znam da je predivno, a i svako putovanje, kao što kažeš... :) A kad mi se desi to sa magnetom obično pištim na vratima pa ga odmah skinu :D

    ОдговориИзбриши
  10. Hi Ana, what ever you choose to wear, your style is always so sophisticated and classic, amazing outfit! Thanks for your comment doll, have a splendid weekend!

    ОдговориИзбриши
  11. Love your outfit!!

    amouramour-ph.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  12. Nice outfit:D:X:X:X
    Kisses

    www.deeaella.blogspot.ro

    ОдговориИзбриши
  13. FOTOGRAFIJE,AUTFIT-PERFEKCIJA!!!:)))




    http://style-squared.blogspot.ca/

    ОдговориИзбриши
  14. Ja ne znam kako sam ja predvidjela ovaj post, nije mi se uopće očitao na listi i sada ga tek skužila i ne mogu da ga preskočim! :) Obožavam maslinastu i tebi tako divno stoji. Košulja je krasna i sviđa mi se kako si je uparila sa ovim hlačicama. Fotkice su krasne, ali tvoje su uvijek takve ;)
    I ja sam imala neugodnosti s tom zaštitom, nisu mi je skinuli u jednim Zarinim čizmama (bila je u peti)i stalno sam zvonila, a kada sam došla naknadno, nisu mi je željeli maknuti. Na kraju su mi je skinuli u jednom supermarketu taman kada sam već od jada mislila odustati od čizama! ;(

    ОдговориИзбриши
  15. Jednostavno ali odlicno! Maslinasta ti fenomenalno stoji kao i ova kosulja uopste, a sandalice su prelepe! :)

    ОдговориИзбриши