понедељак, 16. септембар 2013.

I SEE YOU - Jutty Ranx











Jos jedan post iz Beca, u pantalonama od crne vune sa visokim strukom koje sam ja dizajnirala.
Jedna od prednosti kada sijete (kreirate) garderobu za sebe je sto mozete da je prilagodite sebi 
(i drugima) i da napravite bas ono sto ste zamislili, a ne mozete nigde da nadjete. :)
Ne znam da li zbog toga sto i sama volim da stvaram razlicite stvari, uvek se odusevim
 kada vidim i rad drugih ljudi (narociti postove gde ste nesto sasili, napravili nakit, i sl.)
Pantalone inace imaju isti kais, kao i ovaj prsluk i uradjene su od istog materijala. 
Nadam se da vam se dopada ovaj outfit i ove slike u pokretu. :)

One more post from Vienna, in black wool trousers with a high waist which i designed.
One of the advantages when you sow your clothes is that you can make exactly what you
 imagined and that you can't find anywhere. :)
These pants have the same belt  as the vest from this post and they are made of the same fabric.
I hope that you like this outfit and these images with a motion effect!. :)

Pants: Ana Aleksic
Shirt: H&M
Heels: Zara
Bag: Mona
Bracelet: H&M
Sunglasses: Bipa



45 коментара:

  1. Divne pantalone! Inace posebno moram da pohvalim fotke i fotografa- sjajno!:*

    ОдговориИзбриши
  2. Prije nego sam pročitala da si ih ti kreirala, mislila sam,čovječe kao su dobre. I eto vidim da mi se sve što sašiješ baš dopada. Super. Odlične su,model,kroj i super ti stoje. Jedna od tvojih cool crno -bijelih kombinacija!

    ОдговориИзбриши
  3. I like your pants. Great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Svaki komad koji je tvoje ruke delo je odlican, svaki put me odusevis :) a fotke u pokretu izgledaju svetski, kao i osoba na njima :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Azra! I ja obozavam tvoj rad, kao sto vec znas! :)

      Избриши
  5. Odlicne fotografije, i svaka ti cast na kreaciji, fantasticne su :D

    ОдговориИзбриши
  6. Kao i svaki put - odusevljena!
    Svaka cast na dizajnu! Do sada sve sto sam vidjela iz tvoje ponude bih nosila :D

    ОдговориИзбриши
  7. Hello there! great work, I really like reading and checking your blog! ;)

    Come visit mine if you want, and let me know what you think!

    http://comeclothesval.blogspot.it

    x, Val

    ОдговориИзбриши
  8. Nos en canta tu estilo, nosotras tambien tenemos un blog, estamos empezando y nos ayudaría mucho que te pasaras.
    amigasyresidentesenstylestation.blogspot.com
    un besazo

    ОдговориИзбриши
  9. Slike su fenomenalne, kao profesionalne a ti si svakim danom sve lepša.
    Kreacije su ti super, interesuje me koja je cena pantalona, dugo želim nešto slično.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na lepim recima! :)
      Cena pantalona je 5.000,00 din. Slobodno me mozes kontaktirati putem mail-a anainfashion@gmail.com za sve sto te zanima. :*

      Pozdrav!
      Ana

      Избриши
  10. Slike su fenomenalne, kao profesionalne a ti si svakim danom sve lepša.
    Kreacije su ti super, interesuje me koja je cena pantalona, dugo želim nešto slično.

    ОдговориИзбриши
  11. Slike su fenomenalne, kombinacijom sam odusevljena:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Hi dear, that is one amazing pair of pants, the fit is excellent and love the dashing metallic heels styled with it. You look so chic.Thank you for sharing your fashion verdict with me on my last post.

    ОдговориИзбриши
  13. Anci ovde si mi ko opasna ali modna heroina :))) <3 Divnaaa si mi! ;)

    ОдговориИзбриши
  14. pantalone su fenomenalne! ja takodje sijem i emotivno se vezem za svaki komad vise nego neki kupljeni bas iz razloga sto je jedinstven :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Hlače su predivne i stvarno ti savršeno stoje! Sviđaju mi se u kombinaciji s ovom majicom i srebrnim sandalama! Fotke su ti famozne! Baš si mi svjetska! ;)

    ОдговориИзбриши
  16. pre nego sto sam procitala da si ih ti napravila, pomislila sam 'ove pantalone su bruka dobre" (hm, ovo je pogresno receno, mislim to i dalje da ne bude zabune:) svaka cast.VOlela bih da znam sebi nesto da napravim, ali nekako sam iz par pokusaja zakljucila da sam antitalenat (za sivenje, odnosno krojenje) a jos nisam nasla nekog ko bi napravio ono sto je zamislim onako kako sam zamislila. Zakljucak-zavidim ti:)

    ОдговориИзбриши

  17. I just bumped into your blog and after scrolling through your posts, I must say I really like it :) How about we follow each other on Bloglovin and Facebook? :)
    Kisses from Zurich,
    K.

    http://beneaththecoat.blogspot.com

    ОдговориИзбриши