недеља, 08. септембар 2013.

VIENNA CALLING














Iako nisam bila veliki fan kombinezona, u ovaj sam se zaljubila na prvi pogled kada sam ga pre mesec dana videla u Italiji. 
Secate se onih prica kako su Jugosloveni isli cak do Trsta po svoj par Rifle farmerki.  Pa da ponovimo istoriju!  
Uz njega sam dobila i teget belu bandanu, ali mi je bila suvisna u ovoj prici. 
Nadam se da ce se i vama dopasti ove fotografije, jer su meni svakako jedne od omiljenih! :)

Although i wasn't a big fan of dungarees,  when i saw this one in Italy a month ago i fell in love immediately! 
These images were photographed on the streets of Vienna. I hope that you like them, as much as i do! :)

Dungarees: Rifle
Flats: from Nice
Shirt: Mango
Bracelets: Morgan de Toi and H&M
Watch: S'Oliver
Sunglasses: Asos
Bag: Fashion house Novi Sad

28 коментара:

  1. Jaooo ja sam nekad kad sam bila mala stalno nosila ove pantalone, i onda sam ih nekad prije dvije godine vidjela na nekoj djevojci ali su bile kratke skroz, i obula ih je na starke ,ma bila je divna,i od tada mi se nešto posebno dopadaju tregerke. Lijepo t stoje i lijep je model, i posebno na ove ravne sandalice. Želim ti lijep provod u Beču :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao sto sam napisala, ja nesto i nisam bila ljubtelj, ali kad sam ove videla, odmah sam mogla da ih zamislim na sebi! :)
      Hvala Sanja! ;***

      Избриши
  2. Super ti stoje, i ja si trazim jedne tregerice ali kratke :) <3

    ОдговориИзбриши
  3. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ОдговориИзбриши
  4. Ni ja nisam veliki ljubitelj kombinezona, ali taj tvoj je definitivno nosiv i napravila si sjajnu kombinaciju! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Te tvoje tregerice su savrsene! Fotografije su sjajne, odusevila sam se! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Koliko god nisam bila zaljubljena u ove traper kombinezone, što ih više gledam to mi se više sviđaju ;) Tvoj je odličan i baš mi se sviđa u ovakvoj casual varijanti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako je to sa svim trendovima! Kada vidimo kako ih dobro nose neke zene sa stilom, odmah postanu privlacniji, pa ih mozemo zamisliti i na sebi! A neki komadi nas i sami pronadju! ;) :***

      Избриши
  7. Nisam ljubitelj kombinezona, ali tebi ovaj kako stoji mi se bas, bas dopada Anci :) <3

    ОдговориИзбриши
  8. Svidja mi se, super ti stoji :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши