среда, 25. септембар 2013.

WHITE AND DENIM








S obzirom da su ove fotografije (kao i neke iz prethodnih postova) uslikane pre otprilike mesec dana 
u Becu kada je jos uvek bilo toplije vreme, sada pokusavam da ih uskladim koliko je to moguce sa aktuelnim 
vremenskim prilikama. Kako je danas jedan lep i suncan dan i sve jos uvek mirise na leto, nadam se da mi 
necete zameriti sto ih tek sada objavljujem. Imam ih jos nekoliko i onda obecavam da prelazimo na 
jesenje kombinacije...

Sto se tice trenda vezivanja kosulje oko struka, obradovala sam se kada sam videla da je opet aktuelan. 
Zapravo, ja to nikada i nisam dozivljavala kao trend. Secam se da smo celu osnovnu i srednju skolu
 nosili dukserice, kosulje i jakne vezane oko struka, iz prakticnih razloga, odnosno kada su jutra i veceri 
hladnije i kada je neophodno slojevito oblacenje. Prosto je lakse vezati kosulju oko struka, nego je nositi u ruci. 
Da ne spominjem ekskurzije, nekako mi je to prva asocijacija na ovaj trend :) 
A onda se desilo kao i sa svakim trendom da kada ga gledate u svakakvim interpretacijama i kada ga svi nose, 
da prosto dodje do nekog zasicenja...

S tim u vezi sam i razmisljala da li da objavim ove fotografije, ali mi je bilo zao vremena i truda koji je ulozen 
u njihovo nastajanje. Sta vi mislite o ovom trendu?



                                           Tying shirts around your waist is one of those unlikely/ love-it-or-hate-it trends to hit the fashion scene. 
                                                                                      What do you think about this shirt-around-waist trend?

T-shirt: Zara
Shirt: Zara
Shorts: Calzedonia
Heels: Zara
Sunglasses: Bipa
Necklace: Lindex
Watch: S'Oliver

19 коментара:

  1. Venry nice look. Great day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se kombinacija, mada bi bilo mnogo lepse da ti ten nije ovako bled. :(

    ОдговориИзбриши
  3. Uh, zaljubila sam se u sandale!
    Ma cijeli outfit mi je predobar:DD

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo je odlicnooo!Bas onako kako se ovih dana osjecam kad smisljam sta obuci :)

    ОдговориИзбриши
  5. fenomenalno izgledaš!!!!
    jako mi se sviđaju sandale...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/09/dress-me-up-by-efoxcity.html

    ОдговориИзбриши
  6. Biće vremena za jesenje kombinacije, ovako leto traje malo duže, makar na blogu ;) Super je kombinacija!

    ОдговориИзбриши
  7. moram da se slozim sa svim sto si rekla oko veivanja kosulja i svega ostalog oko struka, nekako sam i bila zaboravila na to potpuno, bas me vratio u neka druga vremena ovaj 'trend'. Celoj kombinaciji daje poseban smek, drago mi je sto si objvila:)
    pozdrav iz Moskve:)

    ОдговориИзбриши
  8. PREDOBRO!!! <3



    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ОдговориИзбриши
  9. super kombinacija, nekako buntovna i zenstvena u isto vrijeme



    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Kombinacija je super. Obožavam tvoje sandale!

    blondeofcouture.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Meni je ovo odlično i kako si i sama napisala, vezivanje košulje oko struka i ne gledam kao neki trend... sandalice su divne!

    ОдговориИзбриши