четвртак, 17. октобар 2013.

FLARE JEANS











Ovaj model pantalona je najsavrseniji za devojke koje imaju visak kilograma. Tamna boja dzinsa opticki suzava, 
a dugacke nogavice (koje uglavnom dobro stoje samo uz cipele sa potpeticom) opticki izduzuju vase noge. 
Ukoliko izaberete model koji nema ovako nizak struk kao ove moje, posticicete jos jaci efekat.  Uz sako 
tamnije boje koji prati liniju tela, ovo bi trebalo da bude efektna kombinacija za devojke koje zele da izgledaju mrsavije. 

This combination is perfect for girls who want to look thinner. Flare pants with high heels make 
your legs longer, and the dark color of jeans makes that you look skinnier than you are.
 With a blazer that follows the line of the body, this is a great combination if you want to look skinny.

Blazer: Mango
Jeans: Mango
Shirt: Zara
Bag: Furla
Bracelets: H&M and Iris Gold
Heels: Zara
Sunglasses: Mango
Necklace: from Venice

18 коментара:

  1. Jednostavno,a efektno;)Svidja mi se torba;)xx
    http://sonjaloli.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. awesome outfit !
    visit my blog : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    ОдговориИзбриши
  3. sjajno i jednsotavno! zvoncare i tasna su bruka ! :)



    http://style-squared.blogspot.ca/
    https://www.facebook.com/StyleSquaredByZM

    ОдговориИзбриши
  4. Ne volim inace ovaj model, ali kako si ih super, kupila bih ih, samo da sam malo deblja :p <3

    ОдговориИзбриши
  5. E to mi treba:) Da se barem nečim izdužim ;). Vrlo lijepa kombinacija. Volim tamni džins!

    ОдговориИзбриши
  6. Great jeans and bag. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Slazem sa opisom posta u potpunosti, i jako dobre fotke ;) :) ;*

    ОдговориИзбриши
  8. evo sad odoh u mango da ih kupim! po meni je ovo najsavrsenije model pantalona/farmerki ikad, koji ja naprosto obozavam ali ga je toliko tesko naci da je to strasno! ovakve crne pantalone (naravno dobro ukrojene-e to je moj san na koji jos nisam naisla izvan stampanog sveta:) sve mi se svidja, a ova furlica mi je jedna od omiljenih:-)

    ОдговориИзбриши
  9. Anci ja sam ODUSEVLJENA!! Zelim ovakve zvoncare, zeliiim!!! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Ma divna si!
    Jaaako mi se dopada ova kombinacija!
    A ja već dugo želim takve zvonarice ;)

    ОдговориИзбриши
  11. ne mogu ti reći koliko volim ovaj model pantalona i tako sam sretna što su konačno ponovo u modi:)
    odlično si ih iskombinirala, super post.

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Ana, meni je ovo predobro :-) Ovakve traperice sanjam i lovim vec godinama i nikako! Iskombinirala si ih totalno po mome gustu i predivno ti stoje :-) Najljepsa :-)

    ОдговориИзбриши