недеља, 27. октобар 2013.

SUMMER IN OCTOBER


 











Letnje vreme u oktobru omogucava nam da jos malo uzivamo u laganijoj garderobi i kombinujemo jesenje i letnje komade garderobe.
Azrina majica mi se i ovaj put savrseno uklopila uz boju sakoa i dugmad, pa sam se opet odlucila za nju.

Summer time in October allows us to wear summer clothes and combine autumn and summer wardrobe.
Azra's shirt fits perfectly with the color of the blazer and buttons, so I decided to wear it again.

Blazer: Louben
T-shirt: Azra's art
Shorts: New Yorker
Boots: Stradivarius
Bag: Modiana
Sunglasses: Asos
Bracelets: H&M

18 коментара:

  1. Ma prava si mi britankaaaa Ancii ;) Majca mi se bas svdija, a tek cizme, ukrala bih ti ;))) Hihi ;) :***

    ОдговориИзбриши
  2. Divno! Super outfit! Pozz...:) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. DIvno! Ovo mi vrijeme baš odgovara..savršeno je!
    A ta majica mi se tooooliko dopada da ne mogu oči s nje skinut :D

    ОдговориИзбриши
  4. ♥ Hiljadu srca bih postavila sad! :) opet sam jako ponosna&odusevljena, savrsena kombinacija...♥♥

    ОдговориИзбриши
  5. This is what I call fabulous styling, the elegant blazer, the sassy boots and cute tee, love it all!

    ОдговориИзбриши
  6. Predobar je kaput, predobar!

    www.style-trigger.com

    ОдговориИзбриши
  7. Izlgeda da je španska klima stigla do srpske ;)
    Odlična kombinacija, obožavam ovo vreme kad može da se kombinuje svašta nešto, ima toliko mogućnosti :)

    ОдговориИзбриши
  8. Kombinacija je bas cool :)) Print na majici mi je super zanimljiv!
    Jedno pitanje, da li su cizme mooozda skoro kupljene? Nisam bila dugo u Stradivariusu pa ne znam da li da im se nadam ili ne :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Marija! :*
      Nazalost, cizme su iz proslogodisnje kolekcije jesen-zima. :(

      Избриши
  9. Super outfit! Obozavam ovakve kombinacije, jesen volim bas zbog toga. Ovaj sako je fenomenalan! :*

    ОдговориИзбриши
  10. Draga ANA i svi ostali obozavaoci mode i lepe i kvalitetne odece,
    modna kuca iz Beograda MOJ KROJ vas sve poziva da se pridruzite nasoj facebook stranici i otkrijete veliki asortiman odece za mlade dame i malisane, koju mozete nabaviti po povoljnim i pristupacnim cenama u nasim prodavnicama kao i putem online prodaje : https://www.facebook.com/pages/MOJ-KROJ/375525359141367 !
    Veliki pozdrav, modna kuca MOJ KROJ

    ОдговориИзбриши
  11. I totally agree with you
    Love this t-shirt
    kisses
    www.welovefur.com

    ОдговориИзбриши
  12. Sve tvoje kombinacije s ovim premocnim cizmicama su mi divne! Majicica je genijalna, ali blejzer je ono sto mi je najdraze u ovome outfitu. Savrsena duzina i odlican izbor materijala! Odlicna i nepogresiva kao uvijek! :-)

    ОдговориИзбриши