уторак, 05. новембар 2013.

SCHONBRUNN




















Jedno od nezaobilaznih mesta koje vredi posetiti kada ste u Becu je svakako palata Senbrun.  Izgradnja ove velelepne
palate je pocela u 17. veku od strane imperatora Leopolda I, a zatim je carica Marija Terezija preoblikovala palatu 
u stilu rokoko ere. Danas je unutrasnjost ove palate pretvorena u muzej koji je otvoren za posetioce. 
Lepota Senbruna ce vas opciniti bilo da posetite njegov zooloski vrt, lavirint u njegovim vrtovima, 
palatu ili njegove divno uredjene parkove.

Sto se tice outfita, opredelila sam se za ovu haljinu jer su mi se njene boje savrseno uklapale sa ovim vrtom. 
Haljinu sam inace sasila sama bez ikakvog kroja, pa je daleko od savrsene, ali mi je draga jer je prva haljina koju 
sam ja sasila (a i nije se raspala prilkom prvog nosenja, pa je to jos jedan plus :) ). Patike su tu zbog udobnosti, 
jer u drugom slucaju verovatno ne bi bile moj prvi izbor. Nadam se da ce vam se dopasti ove fotografije i ukoliko 
budete imali priliku da ga posetite, nemojte je propustiti. :) 


Schonbrunn is one of the most popular tourist destinations in Vienna. This palace was built by 
emperor Leopold I and rebuilt by Maria Theresa and is a UNESCO world site. This palace is now a museum 
open to visitors and you can see rooms inside this palace. 
You can see also beautiful gardens, the oldest zoo in Europe and amazing labyrinth. 


I thought it would be a good idea to take a picture of this dress in this beautiful garden.
 This dress is hand made by me and it's not perfect, but i love it. And sneakers are here for the long walk.
I hope you have a chance to visit these beautiful gardens. :)

Jacket: Bershka
Dress: Hand Made
Sneakers: Coverse
Bag: Fashion house
Bracelets: H&M
Sunglasses: Mango
Earrings: I am

16 коментара:

  1. Joj,Bec je divan,posebno ovo mjesto..Divna mi je ta jakna! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divni Senbrun! Hehe tako sam se i ja ranije kad sama nesto sasijem bojala da se ne raspadne :)

    ОдговориИзбриши
  3. Divna feminine-rock kombinacija! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni su Starkice totalno super izbor Anuska moja :-) Bas mi daju onaj rockish dodir uz ovu (pre)dobru koznu jaknicu i haljinicu koja je super! I naravno, svaka cast, sta bi ja dala da znam sivati... ah :-) Bec je divan... dragi i ja smo ga posjetili za 1. godisnjicu veze... dakle-davno :-)

    ОдговориИзбриши
  5. I have been tehre too. Great outfit.

    http://www.fashiondenis.com/

    ОдговориИзбриши
  6. I loooove your dress!! Great look!
    kiss!
    Passa a trovarmi VeryFP

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka čast za haljinu, prelepa je! I baš mi se sviđa u kombinaciji sa patikama i kožnom jaknom. Što se mesta tiče, čeka svoj red ;)

    ОдговориИзбриши
  8. Super iskombinovano!A slike su divne..

    http://mydresshascharacter.blogspot.com/2013/11/sky.html

    ОдговориИзбриши
  9. Prepreprepredivna haljina ! :)

    esfashionup.blogspot.com

    ОдговориИзбриши