четвртак, 10. април 2014.

HELLO, HELLO !!!









Evo i mene posle malo duzeg vremena. :)
Bilo je vise razloga za moje odsustvo, a najbitniji su svakako selidba i mirovanje u krevetu od nekoliko meseci. 
Iako sam planirala da budem aktivna trudnica, to ipak nije bilo moguce u prethodnom periodu, 
ali zato sada planiram da sve nadoknadim. :)
Moram da se zahvalim svima koji su mi slali mail-ove da pitaju kako sam i sto me nema ovde.
Svi ste mi puno nedostajali i nadam se da cemo se i dalje ovako lepo druziti...
Love, Ana

T-shirt: New Yorker
Pants: Mama H&M
Jacket: Gucci
Boots: River Island
Bag: Furla
Scarf: Bershka




13 коментара:

  1. Napokon si tu, tako mi je drago i bas sam se obradovala tvom povratku! :) Jako si mi slatka trudinica, ali i zgodnaa! Jedva cekam tvoje nove postove, mislim na tebe, i ljubimm te! :) :**

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga Katarina na divnim komplimentima! Raduje me sto imam ovakve blogo-drugarice! Lubim te puno! :*** :)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Anci a ja sam se pitala sto te nema ;) Kakva divna vijest, preslatka si trudnica <3

    ОдговориИзбриши
  4. Jao, diivnoo <33 nije mogao biti bolji razlog odsustva!! :) welcome back! :)

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoo, divne su slike! Zelim ti puno srece! :)
    xx
    fashionworldbymoi.blogspot.con

    ОдговориИзбриши
  6. super kombinacija:) samo polako, ako se mora mirovati mora se...jako mi se sviđa šal, obožavam točkice.

    ОдговориИзбриши
  7. Ajme tu siiiiiii! :) Bas si falila...i jos si trudna...pa cestitam od srca i ne da di lijepa nego si predivna, Anuska ;))) Bas sam bas sretna i drago mi je da je sve ok (malo sam se bojala) :) Pusa velika

    ОдговориИзбриши
  8. Cestitam, cestitam :)) Lajk za blogerku, stajlis trudnicu:) :*

    ОдговориИзбриши
  9. Dobrodošla nazad! :) Drago mi je da je bar period mirovanja usledio zbog najlepšeg mogućeg povoda! ;) Predivna si! I naravno, čestitam! :)

    ОдговориИзбриши
  10. Weelcome, drago mi je da si opet tu :) I čestitke!

    ОдговориИзбриши
  11. Such a great post! :)
    ♥ ♡ ♥ ♡
    Do you want to follow each other on instagram? I'm Chic Street Choc ! Thank uuu
    FOLLOW ME ON FACEBOOKCHIC STREET CHOC

    ОдговориИзбриши
  12. Love this outfit espiciskly the scarf!
    Www.urbanumbrella.com

    ОдговориИзбриши