среда, 14. мај 2014.

NATURE




Na ovim fotografijama mozete videti posledice prvih kisa koje su pale: Savu koja se izlila i klupe 
koje vire iz vode. Iako sve izgleda kao prolecna idila, 
nadam se da ce uskoro lepo vreme zameniti ovu dosadnu kisu...

This is the flood that is made from the Sava river in my town. 
In these photos you can see a table and benches surrounded by water.
Rain, rain, go away and come back with better weather!







Pants: H&M mama
Shirt: Oysho
Sweater: New look
Sunglasses: Dior
Watch: Fendi
Boots: Bronx

21 коментар:

  1. Izgledas nikad lepse <3 kosa diivna, a i sve ostalo...:)
    a za prirodne nepogode, no comment.. Sad ce lepo vreme! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Azra! <3
      Nadamo se lepom vremenu, ovo sada je vec preslo svaku meru! :(

      Избриши
  2. Ma ti si zasjenila kisu :) Linija ti je za 10 i kombinacija, super izgledas draga Anci

    ОдговориИзбриши
  3. Anci lutko lepa, ja sam potpuno odusevljena! Eto! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Divna kombinacija ! :-) xx

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Divna si i blistas!
    A kroz ove fotke cak i poplava divno izgleda <3

    ОдговориИзбриши
  6. Izgledas predivno! I slike su feomenalne, prosto neverovatni prizori. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ove slike su od pre nekoliko dana. Sada ne verujem da tako lepo izgleda! :(
      Hvala ti na komplimentima! :)

      Избриши
  7. Stvarno deluje nekako bajkovito na slikama, skoro nestvarno! A ti si najlepša buduća mama koju sam videla u poslednje vreme! :)

    ОдговориИзбриши
  8. Lepotice trudnice, kako si mi lepa! Jooj samo da prodje ova kisa! :***

    ОдговориИзбриши
  9. kombinacija je predivna :) a vremenske nepogode..samo cu reci nadam se da ce uskoro kraj :/
    sve pohvale na postu :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Prelepa trudnica. Nadam se da ce nevreme da prestane uskoro. :(

    ОдговориИзбриши
  11. Draga moja Ana, divna si...uhvati me nostalgija kada te vidim hahaha :) Predivna, predivna trudnica s naravno, vrhunskim fashion izricajem a to mi je uvijek super vidjeti! Ne znam kako je u Srbiji ali kod nas je i dalje veliki deficit trudnickih ducana osim Hm-a koji je isto vrlo skroman s tim odjelom tako da mi je bio veliki izazov pronaci udobnu a opet fora odjecu....
    Nadam se da ce se vrijeme ubrzo popraviti a ti se cuvaj ;) pusa velika

    ОдговориИзбриши
  12. Cool outfit i preljepa si trudnica! :)

    http://justambitious.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши