недеља, 18. мај 2014.

SADNESS


Cesto zapocinjemo postove sa pricom kako su slike iz nekog posta nastale u nekom prethodnom periodu 
kada su bile drugacije vremenske prilike. Ja bih rekla da je ovaj post nastao u nekom sasvim drugacijem raspolozenju 
od onog u kom se nalazim danas. Kada gledate prirodnu katastrofu koja se odigrava u vasoj zemlji, kada kroz 
ulicu u kojoj ste odrasli mozete proci samo u gumenim cizmama do kolena i kada 10 dana pred termin porodjaja 
morate napustiti svoj grad zbog moguceg izlivanja reke, a porodica vam ostaje tamo, situacija izgleda sasvim drugacije. 
Beskrajno sam tuzna zbog svega sto se dogadja, ali i beskrajno ponosna na moje sugradjane i dobrovoljce 
koji su dosli da odbrane grad. U medjuvremenu, dok ovde sedim i cekam da se sve zavrsi, pokusavam sebi da skrenem 
misli sredjivanjem fotografija koje su nastale u jednom od najlepsih perioda mog zivota.
Iako i Novi Sad na neki nacin smatram svojim gradom, jer sam u njemu provela sedam godina i imam 
divne prijatelje, jedino sto sada zelim je da se vratim kuci i da se sve ovo sto pre zavrsi.









12 коментара:

  1. Draga Ana, strasno je sto se dogadja te se nadam da ce se sve ubrzo smiriti te da ces uspjeti svoga andjela na svijet donjeti u svome gradu okruzena obitelji i prijateljima... Sretno od srca ♡
    Za kobinaciju je i suvisno reci koliko si lijepa i koliko zracis...crveni detalji su me odusevili :)
    Pusa najveca i mislim na tebe

    ОдговориИзбриши
  2. Kad si postavila one slike pre neki dana, nisam mogla ni da pretpostavim sta ce da usledi...
    Drzi se, budi jaka... Za par dana imaces podrsku i tog malog bica koje ceka da te upozna, koliko to s jedne strane briga nosi, toliko ces sigurna sam lakse uz njega i za njega izgurati sve ovo. <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. *dan
      i zaboravih reci da i ovaj put naprosto zracis <3

      Избриши
  3. Divna, prelepa trudnica :) Svaka cast za izgled :)

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo je tužno to što se dešava. Iskreno se nadam da će sve biti ok, da ćeš moći da odeš kući, a kad se rodi tvoja bebica sve ovo će biti jedna ružna uspomena. Suvišno je reći da izgledaš prelepo :*

    ОдговориИзбриши
  5. I ja sam jako tužna zbog svega ovog, a najgore je što su izgubljeni ljudski životi...nadam se da nitko više neće stradati i da će se situacija smiriti. Trebati će svima hrabrosti da se sve ovo preprodi. Ti jako lijepo izgledaš, pripazi se...što ćemo, moramo biti pozitivni koliko možemo, nadati se poboljšanju.

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Anci svi se nadamo da ce ovaj kosmar uskoro prestati. Ja isto pomislim da sredjujem fotke imam ih milion, ali nemam koncentracije kao muva bez glave sam, moji u Bosni su takodje ugrozeni a ja ne mogu da odem :( Ako mali bebac slucajno odluci da dodje na svijet ranije, ako ti bilo sta zatreba tu u Ns, slobodno mi se javi! I da ne zaboravim, predivno izgledas :*

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман22. мај 2014. 17:30

    I love your blog, dear!

    theprintedsea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Samo porucica da ti kazem da mislim na tebe...ne znam jesi li rodila ili nisi jos...kako god bilo...pusa velika ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Lepotice draga u ovom postu! Znam Anci, i ja sam se potresala zbog ove situacije ali verujem da ce sve ovo proci, i da ce tim ljudima od sad zivot krenuti na bolje. Zelim ti lagodan i srecan porodjaj. Zeljno iscekujem tvoj novi post! ;) Jedva cekam! :) <3

    ОдговориИзбриши